Επικοινωνία

Αποστολές & Επιστροφές

Αλλαγές γίνονται μόνο για τα δημοφιλή είδη και μετά από συνεννόηση με το κατάστημα. Η αλλαγή πραγματοποιείται με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Σε περίπτωση αλλαγής, στέλνετε το πακέτο πίσω σε εμάς, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εμάς, ενώ για να παραλάβετε το νέο πακέτο, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Οι αλλαγές στρωμάτων γίνονται βάσει της εγγύησης που παρέχεται από κάθε εταιρεία.

Κάθε επιστροφή γίνεται αποκλειστικά μέσω της εταιρείας κούριερ με την οποία συνεργαζόμαστε. Αν κάνετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία κούριερ, είναι με δικό σας κίνδυνο και έξοδα. Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας κατά την αποστολή του προϊόντος ή λήψης ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου την εταιρεία μας.

Το προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, όπως το λάβατε, και οι ειδικές σφραγίδες (ταμπέλες / barcode) δεν έχουν αφαιρεθεί. Όσον αφορά τα λευκά είδη, δεν πρέπει να έχουν ανοιχτεί από τη συσκευασία τους και να μην έχουν πλυθεί.

Τα προϊόντα σε έκπτωση δεν επιστρέφονται μετά την αγορά. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να συμπεριλάβετε στο πακέτο σας την “φόρμα αλλαγής” συμπληρωμένη, προκειμένου να μας ενημερώσετε για τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε.

Η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει αυτά τα προϊόντα.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός μισής ώρας από την ολοκλήρωσή της, καλώντας μας στο +302108017037 ή μέσω email στο info@luxurybeds.gr. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας, θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Σε περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε ώστε να μην επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής, αυτό γίνεται κατόπιν ραντεβού και συνεννόησης.